Namnsdag


Hihi:)

Idag har jag namnsdag och man kan säga att jag har fått en liten present:)
Hihi, vi beställde nyss hem typ 9 saker från h&m. Massa sommar grejer!
Och så ska jag få en OS-mössa, fast garnet fanns inte hemma...

Puss♥
Personligt | |
#1 - - elin horn:

grattis :)

#2 - - Anonym:

Grattis Mia

#3 - - jennie♥:

jag är också sugen på att beställa hem massa sommar saker.. om jag hade haft pengar, hihi :}

#4 - - Linn:

Åh vad kul att beställa hem lite saker på internet :)

#5 - - Christina jonsson:

Hej Mia!

Vad du ser vuxen ut på kortet!

Hoppas du haft en trevig MARIA-dag

hälsar din söta moster

#6 - - Anonym:

Hej Mia!

Vad du ser vuxen ut på kortet!

Hoppas du haft en trevig MARIA-dag

hälsar din söta moster

#7 - - Jullan:

Grattis! Du har kommit vidare i min Veckans blogg-tävling :D

#8 - - Anonym:

Grattis söta MIAAA!!<3333♥

#9 - - Anonym:

okej , grattis <3333333

#10 - - :):

Kan du inte visa sen vad det blev för saker du beställde :D

Upp