Här igen

Maria Israelsson heter jag. Blir oftast kallad Mia. 17 år, bosatt i Kalmar. 
 
Jag tycker vi börjar där. Jag startade redan denna blogg 2009, när jag var 12-13 år. Nu väljer jag att börja blogga igen, på samma ställe. Alla mina kompisar har blogg nuförtiden och så vill jag komma ihåg min ungdom när jag blir äldre. Min blogg kommer även finnas för att jag ska kunna skriva av mig och skriva när jag känner för det.
 
Nu tar vi det från början. 17 år. Trivs väldigt med denna ålder trots att den för med sig en hel del komplikationer(men så är det väl i de flesta åldrar). Jag har hela livet framför mig och man lever i sin lilla bubbla. Jag är en tjej med höga ambitioner och krav på mig själv. Några av mina nära kompisar beskriver mig som omtänksam, glad, ärlig och jordnära. Jag vill lyckas här i livet och samtidigt försöker jag njuta utav det, ibland är det en svår kombination. Jag älskar att umgås med mina nära och kära och dansa har alltid varit min stora passion. Spelar fotboll, är med i min skolas elevkår och jobbar. Gillar kläder, musik och att skratta. Är en helt vanlig tjej helt enkelt. 
 
Allmänt, Personligt | |
Upp