Sommar

Ena dagen är det sol och andra dagen svinkallt. Men förhoppningsvis är värmen och sommaren här för att stanna snart! 
 
Sommarlovet börjar närma sig och jag tror på en mycket bra sommar för min del. Ett tag verkade som att min resa och min chans att börja dansa pardans igen skulle rinna genom mina fingrar. Men som tur är så har detta fixats sig nu. Efter skolavslutningen är det dags för träningsläger(latin) på Öland och när jag kommer hem drar jag och min pojkvän till Mallorca istället för Rhodos som det var tänkt. Efter detta är det konfirmation som gäller och sedan 4 veckors jobb och sedan några veckor ledigt innan troligtvis det tuffaste året på gymnasiet. 
 
Att få åka utomlands för första gången själv tillsammans med min fina kille ska bli helt underbart. Jag har längtat efter detta i ett år. Vi ska bara umgås, bada, äta god mat och njuta av livet. På midsommar åker vi och då är det som sagt Mallorca och Santa Ponsa som gäller. 
 
3 bilder sedan jag var på Mallis i september. Helt sjukt hur min kropp har förändrats. Här va jag nog som störst och trivdes inte alls i bikini. I år hoppas jag kunna känna mig mer bekväm på stranden. Jag har sett att flera önskas se kostschemat/träningsschemat jag gått på. Det kommer om jag nu håller i med att blogga. Kram på er!
Allmänt, Resor | |
Upp