Forever young

Helt plötsligt fick jag ett sådant lyckorus, trots att skolan börjar imorgon och att mycket går emot mig i livet just nu. Det handlar om att försöka se det positiva och inse att vi är här och nu och måste försöka ta tillvara på livet. Det är de jag ska göra i år. Leva. Denna tid kommer aldrig tillbaka igen. Jag älskar att va ung och helt dum i huvudet ibland. När jag blickar tillbaka på gymnasietiden om 20 år vill jag inte ångra mig och tänka att jag borde levt i nuet mer än jag gjorde. Det här året ska bli jävligt bra. Året då vi fyller 18 år ska bli ett minnesvärt år. Många jobbiga stunder kommer såklart finnas, men både du och jag kommer ta oss igenom dom. Detta innebär inte att vi ska hamna på toaletten varje fest, skita i skolan eller liknande. Det handlar bara om att det är okej att vara dum ibland och att vara fria. Såhär fria som vi är nu kommer vi nog aldrig bli igen. Oj vad jag blev taggad på livet. Denna känsla ska jag tänka tillbaka på när jag är nedstämd och allt känns piss. 2015 ska bli så bra. Fan vad jag älskar att vara ung! Jag ska skratta åt dom som försöker trycka ner mig och strunta i att känna ånger. Vi är unga en gång i livet, låt oss ta vara på det. Jag älskar att leva, skratta och vara spontan!
 
Låt mig leva med denna lycka. 
Allmänt | |
Upp